fredag den 2. december 2011

Med posten...

Jeg bestilte tidligere på ugen lidt stof til dukkesengetøj mv. til lillepigens julegave (hun får en fin træ dukkevogn i klassisk gammel stil fra Moulin Roty og til denne hører også et nyt sæt sengetøj -  Sssh! ). Stoffet lå i postkassen i dag - og var heldigvis lige så fint, som jeg havde håbet på :-) Nu skal det bare omdannes til sengetøj!

Stoffet er købt hos Malika og Rosa, som har et stort udvalg af lækre stoffer fra diverse egne af verden. Jeg er især vild med deres udvalg af Liberty og Au Maison stoffer.

Jeg købte:
Liberty, Misty i grå
Liberty, Fariford i brun

- og så fortryder jeg, at jeg ikke også købte noget fint støvet gråt stof med hvide stjerner fra Au Maison, men det må jeg så gøre en anden gang...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar